Când erai copil, de câte ori ai pierdut cheia de la casă ? Ai spus părinţilor tăi să schimbe încuietoarea ? Dar cu chibriturile… ? Ai aprins şi altceva decât lumânările pe tort, de ziua ta ?
UNIQA Asigurări lansează azi Campania “Casa mea e UNIQA” – proiect adresat elevilor cu vârste cuprinse între 8 şi 12 ani
Pentru UNIQA, asigurare înseamnă prevenţie
Strategia şi filozofia UNIQA Group include, printre altele, dezvoltarea unor proiecte speciale, soluţii inovatoare sau platforme de responsabilitate socială. Toate acestea sunt gândite în primul rând ca soluţii de prevenţie şi de protecţie a clienţilor, suplimentare faţă de poliţa de asigurare.
„UNIQA Group, prin urmare şi compania din România, UNIQA Asigurări, se preocupă permanent şi acordă o mare importanţă dezvoltării de produse adaptate nevoilor actuale şi stilului de viaţă modern şi dinamic. În acest sens, filozofia nostră de grup se axează foarte mult pe oferirea de soluţii inovatoare, de prevenţie şi de protecţie suplimentară a clienţilor, pentru o deplină libertate a asiguraţilor noştri, de a-şi trăi viaţa aşa cum doresc şi în deplină siguranţă”, declară dna Ileana Horvath, Preşedinte Directorat UNIQA Asigurări.
Un prim proiect inovator adus de UNIQA în România la finele anului 2009, a fost UNIQA MeteoAlert – sistem de avertizare prin SMS cu privire la fenomenele meteo extreme, oferit gratuit clienţilor UNIQA Asigurări.
Campania „Casa mea e UNIQA” îşi propune să îi educe pe copii în scopul auto-protecţiei, să îi informeze despre riscurile la care este expusă propria lor casă în caz de incendiu, explozie, furtună, trăsnet, grindină, cutremur, inundaţie sau furt.
Această campanie se va desfaşura pe termen lung, iar amploarea acesteia va fi crescută pas cu pas.
„Casa mea e UNIQA” are ca target elevii cu vârste între 8 şi12 ani deoarece aceştia sunt mai receptivi mesajelor şi pot conştientiza pericolele la care se pot expune atât ei, cât şi mediul lor înconjurător.
„Suntem convinşi că mulţi dintre aceşti copii cărora ne vom adresa cunosc majoritatea pericolelor despre care dorim să îi avertizăm, dar scopul nostru este să le subliniem atât riscurile, cât şi măsurile de prevenţie şi auto-protecţie pe care le pot lua, în caz de pericol”, declară dl. Alfred Vlcek, vicepreşedinte şi CSO UNIQA Asigurări. „Copilăria este vârsta inocenţei, plină de imaginaţie şi joc. Copilăria îşi pune o amprentă extrem de puternică asupra dezvoltării ulterioare a <noii generaţii>, tocmai de aceea, copilăria trebuie protejată”, mai adaugă dl. Vlcek.
Startul acestei campaniei se va da în patru mari oraşe ale ţării, Bucureşti, Braşov, Cluj şi Constanţa. Acestea sunt oraşe reprezentative ale ţării, pe regiunile UNIQA: Est – Braşov, Sud – Constanţa, Vest – Cluj şi regiunea Bucureşti şi Ilfov – Bucureşti.
UNIQA Asigurări îşi propune să îi informeze pe copii cu privire la pericolele la care se expun, ei şi casa lor, într-un mod deopotrivă educativ, distractiv şi interactiv.
“Cum am grijă de casa mea?”
Prima etapă a acestei campanii, şi totodată numele concursului de creaţie la care sunt invitaţi copiii, este: „Cum am grijă de casa mea?”.
Copii sunt invitaţi să îşi folosească inventivitatea pentru a realiza desene, colaje, machete care să ilustreze tema concursului. Ei vor beneficia de o prezentare despre pericolele posibile şi măsuri de protecţie a locuinţei din partea echipei UNIQA şi vor primi informaţii despre cum pot participa la concurs, premiile puse în joc şi modalitatea de desfăşurare a acestui concurs.
Consursul se desfăşoară în perioada 25 mai – 20 septembrie, iar pe 1 octombrie vor fi anunţaţi câştigătorii.
La concurs pot participa şi copiii care nu au beneficiat de prezentarea reprezentanţilor UNIQA. Aceşti copii sunt invitaţi, prin intermediul sucursalelor UNIQA Asigurări, să îşi aducă la sediile sucursalelor propriile creaţii.
Primii 10 înscrişi din fiecare regiune vor primi premii UNIQA de vacanţă.
Marele premiu
Se vor acorda locurile I, II şi III pe fiecare judeţ, iar câştigătorii locului I vor intra în marea cursă pe regiune pentru câştigarea premiului cel mare, un joc pentru toată familia: consola Wii.
Juriul, format din doi reprezentanţi ai şcolilor participante la campanie şi un reprezentant UNIQA, va ţine cont de următoarele criterii de jurizare: adecvarea la tema concursului, dificultatea realizării, ingeniozitate (ideea / originalitatea), precum şi impactul emoţional. Toate aceste criterii vor fi notate cu puncte de la 1 la 5.
Paşii următori
Paşii următori ai campaniei „Casa mea e UNIQA” pentru anul 2010 vor consta în prezentări ale proiectului şi în alte oraşe, în perioda 15 – 20 septembrie 2010, iar în luna decembrie, toate lucrările premiate, dar şi cele participante, vor fi expuse în cadrul unor expoziţii locale UNIQA din oraşele de start ale campaniei.
Despre UNIQA
UNIQA Group Austria este unul din cele mai mari grupuri de asigurare din Europa Centrală, care îmbină în mod conştient individualitatea sa austriacă cu statura sa europeană. În anul 2009, UNIQA Group a serbat 10 ani de la formarea sa. UNIQA Group s-a poziţionat rapid pe piaţa locală, dar şi pe cea centrală şi est europeană. În ultimii ani, lista ţărilor în care activează a fost extinsă şi include în prezent Slovenia, România, Bosnia şi Herzegovina, Bulgaria, Serbia, Ucraina, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croaţia, Polonia, Italia, Elveţia, Germania, Liechtenstein, precum şi Albania, Macedonia, Kosovo şi Muntenegru.
Profitul înregistrat pe anul 2009 al UNIQA Group, conform datelor auditate, este de 82 milioane Euro. O creştere semnificativă a profitului s-a înregistrat în ultimul trimestru al anului trecut.
Conform aceloraşi date auditate, grupul UNIQA a realizat în anul 2009 o creştere de 1,4% a volumului de prime brute subscrise, ajungând la 5,012 millioane Euro.
Având aproximativ 17.500 angajaţi, 7 milioane clienţi şi aproape 15 milioane poliţe în 21 de pieţe regionale, UNIQA este printre cele mai dinamice grupuri din Europa Centrală.
UNIQA a fost desemnat, 10 ani la rând, “The most trusted brand” de către Readers Digest atât în Austria, cât şi în majoritatea ţărilor europene.
În România, în anul 2008, UNIQA achizitionează 100% din acţiunile UNITA, compania redenumindu-se în UNIQA Asigurări. UNITA a fost fondată în anul 1990 în Timişoara şi a fost prima companie privată de asigurări din România.
În prezent, capitalul social al companiei UNIQA Asigurari este de 320,26 milioane RON, după o creştere cu 121% a acestuia – EUR 45 mil.-, la începutul anului 2009.
În anul 2009, UNIQA Asigurări a înregistrat un profit de 2,47 milioane RON, iar primele brute subscrise de către UNIQA Asigurări în anul 2009 au totalizat 496,70 milioane RON.
UNIQA Asigurări a investit în 2009 în servicii speciale pentru clienţii săi şi a urmărit optimizarea procesului de constatare şi evaluare a daunelor. În plus, compania s-a implicat şi în implementarea unui alt beneficiu pentru asiguraţii săi: UNIQA MeteoAlert. UNIQA MeteoAlert, un avantaj unic pe piaţa de asigurări din România, este oferit gratuit şi în exclusivitate clienţilor UNIQA Asigurări.
Pentru informatii suplimentare: tel. 0724 232 242.