Pascal Buehler preia conducerea Diviziei Consumer Health a companiei Bayer din regiune de la predecesorul său, Mike Seidel |
București, 26 Mai, 2021 – Începând cu 1 iunie 2021, Pascal Alexander Buehler preia conducerea Bayer Consumer Health din România, Bulgaria și Republica Moldova de la Mike Seidel, care va continua ca Head of Marketing and Sales Operations în cadrul Diviziei Consumer Health, cu sediul în Leverkusen, Germania.
Pascal Buehler se alătură Grupului de Țări, venind din organizația Consumer Health din Germania, unde a condus funcția de Key Account Management cu un focus prioritar legat de transformarea activității de comerț electronic. Înainte de Bayer, Pascal a lucrat pentru Beiersdorf în diferite domenii de activitate, inclusiv comercial, marketing și financiar.
„Sunt foarte încântat să mă mut la București și să încep în noul meu rol. Mai ales aștept cu nerăbdare să cunosc echipele locale și să lucrez cu ele pentru dezvoltarea în continuare a activității noastre, urmând viziunea Bayer <Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană>”, spune Pascal Buehler, cu ocazia numirii sale.
Viziunea diviziei Consumer Health a companiei Bayer este de a face din îngrijirea de sine pentru o viață mai bună o realitate pentru miliarde de oameni din întreaga lume, prin asistență medicală de zi cu zi. Prin portofoliul său de mărci importante și de încredere, oamenii își pot menține starea de bine, preluându-și controlul asupra sănătății lor de zi cu zi și a celor pe care îi iubesc.
Sustenabilitate și performanță în Grupul de Țări România, Bulgaria și Republica Moldova
Operațiunile locale ale Grupului de Țări au atins o cifră de afaceri de peste 357 milioane EUR în 2020, din care divizia Crop Science are 62%, divizia Farmaceutice 29% și divizia Consumer Health 9%. Cu unitatea de producție a semințelor din Sinesti, România, Bayer a realizat exporturi de semințe de peste 43 de milioane EUR în 2020. Country Group are peste 480 de angajați în cele trei țări, cu sediile principale în București și Sofia.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul stiinţelor veţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să stimuleze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. Totodată, Grupul Bayer îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2020, Grupul Bayer avea aproximativ 100.000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 41,4 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea s-au ridicat la 4,9 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.com.
Contact:
Mariya Popova: mariya.popova@bayer.com
Pentru mai multe informații accesați www.bayer.ro
Declaraţii anticipative
Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de echipa de management a Bayer. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.