Maria Popova preia conducerea departamentului de Communications, Public Affairs, Science and Sustainability al companiei Bayer din regiune de la predecesoarea sa, Ruxandra Pirojoc.
Începând cu 1 februarie, Maria Popova preia conducerea departamentului Communications, Public Affairs, Science and Sustainability din România, Bulgaria și Republica Moldova de la Ruxandra Pirojoc, care va prelua rolul global de CORE Communications Lead în cadrul Bayer AG, cu sediul în Leverkusen, Germania.
“Ultimii 8 ani ai carierei mele au fost o călătorie uimitoare în care am lucrat cu cele mai bune echipe, în care am dezvoltat proiecte unice și parteneriate de încredere, toate cu viziunea comună „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”. Deși sunt nostalgică în ceea ce privește rolul meu anterior, sunt extrem de mândră de echipa care va continua să ducă mai departe activitățile Communications & PASS în România, Bulgaria și Republica Moldova, sub conducerea Mariei”, a spus Ruxandra Pirojoc.
Maria Popova face parte din familia Bayer din 2018. S-a alăturat Grupului de Țări ca Business Partner pentru diviziile Consumer Health și Pharmaceuticals. De atunci, este o parte importantă a echipei de comunicare și a ajutat activ la construirea și protejarea reputației companiei în rândul părților interesate ale companiei.
După absolvirea studiilor în Relații Publice și Comunicare, și-a dezvoltat cariera profesională, expertiza în comunicare și leadership timp de 20 de ani, în diferite roluri în agenții locale de PR și rețele de comunicare, lucrând cu companii multinaționale cheie care operează în diferite domenii de afaceri din Bulgaria și dincolo de frontiere.
„Pentru mine este o onoare să preiau acest rol și să îmi continuu călătoria alături de echipa Bayer, cu accent clar pe consolidarea dialogului și a comunicării în grupul nostru de țări. Fiind unul dintre liderii mondiali în domeniul sănătății și agriculturii, Bayer dezvoltă și furnizează inovații care pot ajuta la depășirea unora dintre provocările majore cu care se confruntă omenirea. În mediul dinamic și supraîncărcarea de date în care trăim, comunicarea este primordială pentru a ajunge la clienți, pacienți și parteneri cu informații despre aceste soluții, adaptate nevoilor lor specifice”, a spus Maria Popova în momentul numirii sale.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să impulsioneze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2021, Grupul avea aproximativ 100,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 44,1 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea s-au ridicat la 5,3 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.com.