București, 31 ianuarie – Bayer România se alătură Asociației Dăruiește Viață și inițiativei #NoiFacemUnSpital, prin redirecționarea unui procent din vânzările produsului Bepanthen® Unguent pentru construirea celei de-a doua clădiri a noului campus medical, în incinta Spitalului Marie Curie din București.
2% din vânzările fiecărui Bepanthen® Unguent (30g și 100g), achiziționat în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2024, din orice farmacie din România, va fi redirecționat către Dăruiește Viață. Bayer România face astfel primul pas în acest parteneriat și sprijină construcția celei de-a doua clădiri și transformarea Spitalului Marie Curie într-un campus medical la standarde europene, pentru ca toți copiii îngrijiți aici să beneficieze de aceleași standarde înalte de tratament.
„Spitalul acesta a fost construit cu gândul la copiii și la părinții, ai căror micuți primesc un diagnostic grav și primul gând pe care îl au este să-și trateze copilul în afara țării, dar și la cadrele medicale care fac tot ce este omenește posibil pentru a oferi o șansă în plus. Este un reper pentru România și o oază de speranță. Continuăm, împreună, cu cea de-a doua clădire pentru a schimba felul în care este tratat pacientul-copil în România”, spune Carmen Uscatu, fondatoare Dăruiește Viață.
Utilizarea tehnologiei medicale de ultimă generație și digitalizarea activității personalului medical, prin implementarea de sisteme de eficientizare a resurselor reprezintă un punct cheie pentru eficientizarea procedurilor medicale. De asemenea, Asociația acordă o atenție sporită spațiilor create pentru micuții pacienți, astfel încât aceștia să își poată trăi copilăria cât timp luptă cu boala și să beneficieze de locuri de enterntainment, precum spații de joacă, cinema indoor, sală de sport etc.
„Să construiești un spital, în Romania, părea, cu câțiva ani în urmă, un vis prea mare pentru a fi împlinit. Dar, pentru că sute de mii de oamenii și mii de companii au crezut și au susținut acest proiect, prima clădire a spitalului e azi gata și urmează să primească primii pacienți. Continuăm, nu ne oprim aici, visăm să construim la Marie Curie primul campus medical adevărat și ne bucurăm că Bayer România a decis să vină alături de noi și să susțină schimbarea în sistemul românesc de sănătate”, spune Oana Gheorghiu, fondatoare Dăruiește Viață.
Dezvoltarea durabilă este inima valorilor și strategiei corporative a Bayer. Ghidată de misiunea sa, „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”, Bayer se angajează să contribuie la o lume în care toți oamenii pot accesa resursele și îngrijirea de care au nevoie pentru a duce o viață sănătoasă. De aceea, compania susține proiecte sociale la nivel mondial care își propun să facă o schimbare împreună cu parteneri renumiți din zona non-profit.
„Prin inițierea campaniei cu Bepanthen® Unguent facem încă un pas spre sprijinirea unui acces mai bun la asistența medicală în România. Acest lucru reflectă dedicarea noastră pentru dezvoltarea durabilă și pentru a avea un impact pozitiv asupra comunităților, rămânând concentrați pe misiunea „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”. Extinderea accesului la serviciile de asistență medicală și la soluțiile de sănătate de zi cu zi contribuie la construirea unui viitor mai sănătos pentru următoarea generație și pentru asta ne străduim în divizia Consumer Health. Cred din toată inima că această construcție a unui campus medical la standarde europene va avea un impact pozitiv asupra asistenței medicale pentru copiii din România, totul fiind posibil cu sprijinul fantastic al clienților și partenerilor noștri dragi!”, a adăugat Pascal Bühler, Country Commercial Lead al diviziei Consumer Health a companiei Bayer pentru grupul de țări România, Bulgaria și Republica Moldova
Campania Bepanthen®, în parteneriat cu Asociația Dăruiește Viață, este comunicată într-un mod integrat, iar mesajul este transmis potențialilor donatori atât prin canale de comunicare online, cât și offline.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să impulsioneze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2022, Grupul avea aproximativ 101,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 50,7 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea s-au ridicat la 6,2 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.com.
Despre Dăruiește Viață
De mai bine de 10 ani, Dăruiește Viață construiește și reconstruiește secții, spitale, speranțe, investind peste 60 mil. euro în sistemul medical din România, fonduri strânse exclusiv din donații și sponsorizări. Dăruiește Viață a oferit sprijin bolnavilor de cancer în relația cu Autoritățile, a modernizat mai multe secții de oncologie din țară (Brașov, Timișoara, Cluj, București) și a demarat cel mai mare proiect de implicare socială din ultimii ani: construcția Spitalului de Copii de la București. În prezent, peste 350.000 de persoane fizice și peste 8.000 de companii fac parte din comunitatea #NoiFacemUnSpital, iar inițiativa a atins un milestone important: finalizarea primei clădiri.
Persoană de contact:
Mariya Popova
Email: mariya.popova@bayer.com
Mai multe informații sunt accesibile pe www.bayer.ro și www.bepanthen.ro
Declarații anticipative
Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de Grupul Bayer sau echipa de management a subgrupului. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.