• Spotul refăcut ‘SodaStream Effect’ va fi difuzat în timpul Super Bowl-ului American
  • ‘Game Changer’, spotul respins la Super Bowl, va fi difuzat pe canale media alternative

SodaStream International, lider mondial în fabricarea și comercializarea sistemelor de carbonatare casnice, anunță că noua versiune a spotului TV  ‘SodaStream Effect’ va fi vizionată de peste 100 de milioane de spectatori în cadrul Marelui Meci din 3 februarie.

Pentru difuzarea spotului de 30 de secunde  în cadrul Super Bowl, SodaStream va plăti aproximativ 3,5 milioane $, adică aproape 10% din profitul net al companiei pe 2011.

Istoria reclamelor SodaStream este de-a dreptul efervescentă.

Spotul difuzat acum la Super Bowl este al treilea produs de SodaStream.

Primul spot, “The Soda Stream Effect” a produs rumoare in randul marilor producatori de băuturi carbogazoase: în momentul în care diverși oameni apăsau butonul de carbonatare, PET-urile dispăreau din diverse depozite și camioane de transport, spre surprinderea lucrătorilor de acolo.

Al doilea spot,  „Game Changer”, creat de legenda advertisingului Alex Bogusky special pentru Super Bowl, este de fapt cel care a creat adevarate controverse. Spotul preia conceptul de bază și îl duce mai departe. Astfel, în “Game Changer”, angajati de la cele mai mari două branduri de băuturi carbogazoase se întrec într-o parcare.  Iși aranjează PET-urile în carucioare și încep o cursa nebună până la intrarea în supermarket. Deodata, PET-urile lor dispar și apare SodaStream. Din cauza faptului că cele doua branduri de bauturi carbogazoase sunt perfect vizibile, spotul “Game Changer” nu a fost acceptat la Super Bowl 2013. El continuă să circule însa in mediul online; pe YouTube a facut peste 2.000.000 de vizualizari.

Abia al treilea spot a fost aceptat și va fi difuzat duminica la Super Bowl. Voiceover-ul spune “Cu SodaStream puteam salva 500.000.000 sticle numai in Ziua Marelui Meci.”

 Sistemele SodaStream permit consumatorilor să transforme instantaneu apa de la robinet în bauturi racoritoare carbogazoase, și asta fără a produce deseuri de plastic, atât de toxice pentru mediu.

“In fiecare zi, in SUA, se produc 500 de milioane de PET-uri si doze; mai putin de 50% sunt reciclate, restul ramânând să otravească mediul nostru inconjurator” spune Daniel Birnbaum, CEO, SodaStream International. “Spotul nostru pune la indoială modelul tradițional de business al pieței de bauturi carbogazoase, arătându-le oamenilor că există un mod mai inteligent de a te bucura de bauturile racoritoare. In curând vom privi PET-urile de suc asa cum privim acum țigarile, ca fiind un viciu periculos si nu o obisnuința in viata de zi cu zi.“

„Ințelegem că spotul  ‘Game Changer’ poate fi incomod pentru marile companii producatoare de bauturi carbogazoase, dar suntem mandri de el și de adevarul pe care il evidențiaza” adauga Ilan Nacasch, CMO, SodaStream International.

 

Toate cele 3 spoturi sunt rezultatul colaborarii non-tradiționale dintre Alex Bogusky, echipa de creație de la Pale Dot Voyage, condusă de David Littlejohn, directorul de creație si Chris Kyriakos de la Octopus of Mind. Regizor a fost Daniel Benmayor.

 

Despre SodaStream

SodaStream, prezentă și in Romania, www.sodastream.ro , produce sisteme de carbonatare care ii permit consumatorului sa transforme instant apa de la robinet in bauturi carbogazoase și sifon. SodaStream vine cu o alternativă inovativă la PET-urile si dozele folosite de ceilalți producatori de bauturi carbogazoase. Produsul este inofensiv pentru mediu și eficient din punct de vedere al costurilor. In plus, nu necesită sa fie cărat cu greu de la supermarket săptamană de săptamană, să fie depozitat sau reciclat.      Produsele SodaStream sunt disponibile in peste 60.000 magazine din 45 de tari. Pentru mai multe informații vezi: www.sodastream.com .

 

SodaStream App

Pentru a descărca aplicația SodaStream ce oferă acces la documentele si materialele brandului, intră aici pentru iPhone/iPad sau aici pentru Android.