Trei evantaie supradimensionate, trei povești împletite cu peste o mie de flori, multe ore de muncă și pasiune au fost ingredientele principale de la Floral Expo din Sun Plaza. Trei echipe de designeri floriști, ”Maison Dadoo”, ”EnRose” și ”The Wedding Company”, și-au pus în joc pasiunea și îndemânarea pentru a crea evantaiele supradimensionate, inedite și cu miros năucitor.
Evantaiul câștigător de la Floral Expo a fost desemnat cel creat de echipa designerilor de la ”Maison Dadoo”. ”Povestea evantaiului cu aspect industrial, ce cuprinde peste 850 de flori, a pornit de la folosirea unor flori cât mai diferite, necunoscute publicului larg. Dorința noastră a fost de a arăta privitorilor diversitate și de a educa ochii iubitorilor de flori, a declarat Alexandru Dadoo, liderul echipei câștigătoare.
Adina Filculescu de la ”EnRose” ne-a spus: ”Decorul japonez folosit pentru realizarea evantaiului creat de echipa mea a fost gândit în stil romantic, ușor vintage. Mobilierul și paravanul au completat ideea evantaiului gingaș, structura acestuia fiind o combinatie de lemn și fier. Printre florile folosite amintesc bujorul roz, cupe de orhidee cymbidium, fire alstroemeria, garoafe, magnolia, foițe de lemn kiogy japoneze.
”Povestea evantaiul creat de noi, echipa ”The Wedding Company”, a fost inspirată din natură, dar adaptată locului de expunere, mall-ul cu ajutorul accesoriillor fashion specifice : evantai, accesoriu pentru cap şi gât, poşetă şi pantofi. Tematica a fost wild/woodland botanical fashion. Muşchiul, feriga, planetele la ghiveci din aranjament, plantele suculente, buştenii şi florile au fost alese pentru a te transpune într-o pădure feerică cu zâne, parfum crud de primăvară, viaţă şi natură.” ne-a mărturist Mihaela Gunta.
Adela Pârvu, unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați designeri de interior din România, cea care a jurizat întrecerea designerilor floriști, ne-a declarat: ”Tema a fost evantaiul ca simbol al căldurii. Mi-a fost foarte greu să aleg evantaiul câștigător. Am ales instalația creată de Alexandru Dadoo pentru că a fost cea mai evidentă creație, iar asocierea frapantă de materiale este încântătoare. Nu te aștepți să vezi flori în combinație cu metal! Simplitatea întotdeauna câștigă!”
Până pe 24 aprilie, în Sun Plaza înflorește frumusețea! Vino să vezi ce minunății se pot face cu florile și să te bucuri de parfumul lor.
*****
Sun Plaza Shopping Center, aflat în sudul capitalei, este un proiect dezvoltat şi deţinut de S IMMO AG, listată la Bursa din Viena, fiind cea mai veche companie de investiţii imobiliare din Austria. În prezent proiectul este administrat de CBRE România. Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza oferă peste 140 de magazine internaţionale şi locale precum: Cora, Leroy Merlin, H&M, Zara, opţiuni de divertisment asigurate de complexul cinematografic Cinema City ce deţine 15 ecrane, o zonă dedicată pentru bowling, o terasă de vară aflată la înălţime şi numeroase restaurante cu bucătărie variată. Sun Plaza deţine o suprafaţă închiriabilă de 81.000 m2 şi peste 210.000 de m2 suprafaţă construită. Centrul are o capacitate de 2.000 de locuri de parcare gratuite şi dispune de o legătură excelentă la sistemul de transport public cu acces direct la reţeaua de metrouri, autobuze şi tramvaie. Legătura cu staţia de metrou Piaţa Sudului se face printr-un pasaj subteran cu o ofertă comercială diversificată.
CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), companie listată la S&P 500, cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare firma de servicii comerciale imobiliare din lume (conform veniturilor din anul 2012). Compania are aproximativ 37.000 de angajaţi (excluzând afiliaţii) şi deserveşte proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermendiul celor peste 300 de birouri din întreaga lume (excluzand afiliaţii). CBRE oferă consultanţă strategică şi executorie pentru vânzarea sau închirierea proprietăţilor, servicii corporatiste, managementul proiectelor, proprietăţilor şi altor facilităţi, consultanţă în materie de credite ipotecare, estimare şi evaluare, planuri de dezvoltare, managementul investiţiei, precum şi cercetare şi consultanţă. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.cbre.ro.