Oamenii sunt reticenți față de medici, dar sunt mereu dispuși să caute sfaturi medicale pe Facebook, de exemplu, unde chestiunile medicale personale sunt discutate cu multă lejeritate.

Nu este o știre faptul că oamenii sunt rezervați sau chiar reticenti în detalierea problemelor de sănătate, în fața medicului, dar nici faptul că între medic și pacient există o barieră pe care foarte puțini reușesc să o depășească cu adevărat, fie că este vorba despre medic sau pacient. Situația este însă diferită în mediul virtual, unde abordarea unor detalii de sănătate este mai directă și mai sinceră. Această stare de fapt a fost sesizată de furnizorii de sănătate, care au înțeles că este foarte eficientă comunicarea între medic și pacient în afara zidurilor sistemului de sănătate.

Chiar dacă nu vorbim de o interacțiune efectivă cu un medic, serviciile on-line de sănătate, dispozitivele de monitorizare par o cale mai eficientă de comunicare pentru care omul sănătos dar și pacientul (cu o suferință acută sau cronică) este dispus să plătească sume mici de bani pentru sfaturi simple, utile și eficiente. Pe această disponibilitatea vin și serviciile mHealth.

Pentru noutati din acest domeniu, va recomandam proiectul nostru eHealthRomania.com. Un site dedicat informatiilor din Sanatatea Digitala. Daca sunteti ocupat si vreti sa vina stirile la dumneavoastra, nu trebuie dacat sa va introduceti mai jos adresa de email

Vreau sa primesc noutati despre sanatatea digitala

* camp obligatoriu